AYRILIK

Satırları tümüyle beni anlatan
Bir şiir yazmışsın "Ayrılık" üstüne. 
Nefretle sararan güzel gözlerin
Kimlerin olmuş bilmem, uzak sevgime...
Günler ne getirecek, heyecanla beklerken
Sanki buz eller sıkar, inme iner kalbime. 
Çelişkilerle geçen uykusuz gecelerde
Güzel yüzün gitmezdi, kor düşerdi içime...
Sevgimi yumak yapıp oynadığın bir gün ben
Anladım ne yapsam boş, mutlu günler geçmişte.
Unutulmaz desen de sanma ki sönmez ateş
Sensiz geleceğe ben, alışmaktayım sen'le...
Boşalırken ömürler, yaklaşırken bilinmez
Bırakırsan sevgiyi, tekrar bulurum sanma.
Bir gün pişman olursan uzatma ellerini 
Aldatıcı yalanlar, bu sevgiye bedel mi?
Sadakat nedir bilmez, dostların arasında
Silemezsin beni sen, bunu anlayacaksın.
Başka sevgililerde ararsan mutluluğu
Af dilemesin gözler, vefasızlığa yansın.

Düşlerinle kurduğun girdapların içinden
Vurgunsuz kurtulursan, ulaşırsan bir yere
Duyguların kimsesiz, sahipsiz akıyorsa
Uzanıp tutarım ben, çelişerek kendimle...

Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri