GEÇEN ZAMAN

2 Kasım 1965-KZNDur zaman geçme,
O kadar güzelsin ki!
Sevmiyorum uzaklaşan hâlini,
Duymak istemiyorum susmayan saatleri…
Gitme! 
Gitme ki son bulmasın; 
Sonsuzu görsün insan. 

Sözüm geçsin istiyorum sana,
Akıp gitsin istemiyorum hayat!
Dur be zaman, dur!
Gitme!               

Güzel anılarım olmuş, olmamış ne çıkar.
Sığınmıyorum onlara.
O anılar herkesde var,
Bahanem değil!
Yeter ki sen dur,
Şu an dur.
Dur, ey zaman!


Benlikler seninle kaynaşmış
Sevgiler, aşklar tümden senin.
Bizlerse geçiciyiz.


Unutma ki akıp gittiğinde...
Açıkça söyletme bana
Tabii ki ölüm gelir,
Ergeç gelecektir de…

Kader!
Her şeyin başlangıcı.
Her şeyin varış yeri.
Sana sözümüz yok!                                                                          
Söylenmek, söz etmek boşa çaba;
Aklı kıt akıllardaki
Deva bulmaz dertler gibi…

Zaman!..
Dur!..
Geçme!


Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Cep Kitabı: Günay Tulun - Şiirler [2.11.1965]
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergi ve internet siteleri