SENSİZ [Sensizliğin Şarkısı]

Şiir: Haziran 1961 - Beste: Temmuz 1961-KZN
Kuşlar şen, sen şen;  
Bense perişanım yuvamda. 
Gönül hasretle inler bu karanlık dünyada. 
Kalbim hüsranla dolar
Düşünürken hep seni. 
Yalvarırım ne olur dön, 
Gel yanıma, sev beni!
 
Sen ki, gecelerle sevgilim oldun. 
Aylarca, yıllarca hep, benim oldun.  
Yeşil gözlerine baktım da son bir umutla ben; 
Sevgili bırakma beni, gel yanıma, gel dedim!



Beste : İlk bölüm, Hadimi Soydal Sılay
İkinci bölüm, Günay Tulun

Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Cep Kitabı: İlk Şiirler [6.1961]
Dergi: Gerçeğin Damlaları
Bestelerle Güfteler
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergiler ve internet siteleri
  
Bilgi: İlk bölümün bestecisi Sayın H. Soydal Sılay'ın hazırladığı melodik yapıya uyabilmek için, şiirde bazı sözcük değişiklikleri yapıldı. Güftenin son hâli aşağıdaki gibidir: 

Kuşlar şen, sen şen; ben perişan yuvada... 
Gönül hasretle inler, bu hülyasız dünyada. 
Kalbim hüsranla dolar, düşünürken seni. 
Yalvarırım ne olur; yanına çek, al beni!

Sen ki, gecelerle sevgilim oldun. 
Aylarca, yıllarca yanımda kaldın. 
Yeşil gözlerine baktım da bir umutla ben; 
Sevgili bırakma beni, gel yanıma, gel dedim!