ALMİLA'YA

Ağustos 1966-KZN
Düşerken gördüğünüz o yıldız, gökten
Gözyaşlarımı sildi, ağlıyordum ben.
Sizi getirdi bana, yalnızdı kalbim.
Yıldızları o an ben, ben böyle sevdim.

Gözyaşlarım çağlarken dururdu yağmur,

Birleşse sel olacak, aşk bu! Savurur!
O an öyle geldiniz, yalnızdı kalbim.
İşte yıldızları çok... Siz'le çok sevdim.

Düşerken gördüğümüz o yıldız gökten,

Gözyaşlarımı sildi, ağlıyordum ben.
Sizi bulmuştum o an, yalnızdı kalbim.
İşte yıldızları ben, bu yüzden sevdim.






Günay Tulun
Yazarlar ve Ozanlar Grubu
Sessizliğin Sesi Grubu
Kitap: Anılar Canlanırken I
Kitap: Anılar Canlanırken II-"Bir Başkaydı O Yıllar"
Kitap: Anılar Canlanırken III-"Geçmişi Yaşamak Gelecekle"
Cep Kitabı: Günay Tulun - Şiirler [8.1966]
Elektronik Dergi: Sessizliğin Şiirsel Sesi
Elektronik Dergi: İnsan ve Sanat
Bazı dergi ve internet siteleri
Beste: Mehmet Bülent Davran
Solist: Mücahit Akyunak
Stüdyo: Özkan Turgay
Video Klip Yapımı: Leyla Ay
Kayıt Türü: Demo